.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقيمي:نشان التزام به ولايت پايان شعارها و عمل به فرامين
ن

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با تاكيد بر اينكه قوه قضائيه در مبارزه با مفاسد اقتصادي نقش ويژه‌اي دارد، گفت: وليكن هنوز مبارزه با مفاسد اقتصادي عملياتي نشده است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، احمد علي مقيمي عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پايان نشست هفتگي شوراي مركزي اين جمعيت گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادي، بيش از همه اين قوه قضائيه است كه بايد با اقتدار به وظايف خود عمل كند.
مقيمي افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادي از مطالبات مستمر و جدي رهبر معظم انقلاب از قواي سه‌گانه است كه در اين ميان قوه قضائيه نقش ويژه‌اي دارد ليكن آن گونه كه بايد اين مهم عملياتي نشده است.
وي اضافه كرد: مشروعيت مسئولين كشور در عمل به دستورات رهبري و التزام عملي به ولايت فقيه است و لذا مسئولين قواي سه‌گانه توجه نمايند تاكنون در عمل چه حركتي در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادي و اجراي فرمان هشت ماده‌اي رهبري انجام داده‌اند.
مقيمي افزود: بزرگترين نشان التزام عملي به ولايت فقيه، پايان دادن به شعارها و عمل به فرامين است.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به طرح تحول اقتصادي گفت: كميته اقتصادي جمعيت ايثارگران، وضعيت موجود اقتصادي،‌ كشور را اعم از نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها، چالش‌ها و ... مورد بررسي و ارزيابي قرار داده است كه همين موضوع مقدمه‌اي است تا در صورت انتشار طرح تحول اقتصادي، اين موضوع مورد بررسي كارشناسي قرار گيرد.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح كرد:‌ با توجه به پشتكار و تلاش شبانه‌روزي دولت نهم و اقدامات آن در توجه به مشكلات معيشتي مردم اميد مي‌رود كه مشكلات و معضلات اقتصادي با نظرات كارشناسي همراه با تامل يكي پس از ديگري رفع شود و با توجه به سند چشم انداز ايران اسلامي به عنوان كشور اول منطقه و الگوي موفق اقتصادي و سياسي در جهان باشد.
مقيمي خواستار تسريع دولت در مهار تورم كنوني شد و گفت:‌ دولت مي‌تواند با تمهيدات و بسترسازي مناب اين معضل را آسان نمايد از جمله اقدامات رفع قوانين و مقررات بازدارنده، توليد افزايش سرمايه‌گذاري براي توليد و كالاهايي كه بيشترين ارتباط با بخش خارجي دارد، افزايش ارزش پول ملي، مبارزه با انحصار، رانت خواري و مفسدين و سوء استفاده‌كنندگان اقتصادي كه تجارت خارجي را در انحصار خود دارند و ... به مقدار قابل توجهي افزايش سطح قيمت‌ها را كنترل نمايند.
عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به انتصاب حدادعادل به عنوان مشاور عالي رهبر فرزانه انقلاب گفت: وي از دانشمندان فرهنگي و سياسي كشور است كه مشي او در اعتدال، توضع و فروتني موجب شده تا با كثيري از نخبگان كشور ارتباط و تعامل داشته باشد و همين ارتباط و تعامل موجب مي‌شود تا ايشان بتواند كارآمد و موثر در مشاورت رهبري داشته باشد.
وي با اشاره به اقدام اتحاديه اروپا از خارج كردن منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي گفت: امروز غرب از كوچكترين مستمسك براي فشار بر مرد ايران استفاده مي‌كند و اين اقدام اتحاديه اروپا در همين راستا ارزيابي مي‌شود.
وي به افزايش فتنه‌جويي‌ها استكبار عليه ايران و تحريم‌ها اشاره كرد و گفت:‌ تشديد فشارهاي خارجي به ويژه تهديدات آمريكا در سال جاري به جهت اتمام فرصت نومحافظه‌كاران آمريكا در كاخ سفيد قابل تصور مي‌باشد.
مقيمي افزود: افزايش جنگ رواني، فشارهاي اقتصادي، تحريم‌هاي سياسي تا تهديدات احتمالي نظامي از سوي تيم حاكم بر دستگاه سياسي آمريكا و صهيونيزم جهاني تا پيش از برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا تا پايان سال ميلادي محتمل به نظر مي‌رسد كه مقابله با آن محتاج وحدت ملي، آرامش سياسي و تدبير و برنامه‌ريزي نهادهاي مسئول كشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.